Onze klantenservice

Heb je een vraag? Vind hier gelijk het antwoord of neem contact met ons op. We zijn elke werkdag tot 17.00 uur bereikbaar.

Bestellen

Bestellen doe je in 4 stappen:

  1. Plaats je product(en)
    Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de ‘ADD TO CART’-knop in je digitale winkelkarretje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
  2. Kies bezorgen of ophalen
    Bezorgen of afhalen? Kies hoe je jouw product wilt ontvangen. We bieden een bezorg- en afhaalmogelijkheid.
  3. Inloggen
    Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen  een stuk sneller.
    Ook zonder account kun je bestellen, maar dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan.
  4. Controleren en betalen
    Kies één van onze betaalwijzen. Je krijgt nu een overzicht. Klopt alles wat er staat? En dan betalen, tja, moet ook gebeuren.

Bedankt! Inmiddels is je bestelling is geplaatst kan je weer verder met andere dingen.

Hoe bestel je iets om op te halen?
Dit werkt bijna hetzelfde. Je kiest bij bezorgopties voor ‘ophalen’. Betalen kan niet bij de locatie in Ede, dus dat moet alsnog even online. De adresgegevens kan je voor het gemak dus overslaan, die zijn immers niet nodig!

Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je je toch bedacht, na het plaatsen van je bestelling? Neem dan direct contact met ons op. Alle bedankjes worden handgemaakt dus als je snel bent zijn we er nog niet aan begonnen en kan je de bestelling wijzigen of annuleren. Als de bedankjes al gemaakt zijn is het helaas niet meer mogelijk om deze te kosteloos te annuleren, want ze zijn al speciaal voor jou klaargemaakt. Je krijgt dan wel een reductie van 25% op de totale prijs. Doordat alles handgemaakt is valt bijvoorbeeld de bedenktijd ook onder een andere wetgeving (artikel 6:230 p, BW) en vervalt.

Status van je bestelling
Nadat het pakket ons gebouw heeft verlaten, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. We sturen je deze link per mail toe. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vindt je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Levering

Hoe lang duurt het proces van bestelling tot levering
We hanteren een levertijd van maximaal 7 werkdagen na bestelling. Als je de bestelling eerder nodig hebt, dan kan dit zeker in overleg. Bel ons even. Maar let op, als wij hierdoor externe kosten moeten maken berekenen wij een extra bedrag door van €7.50.

Mijn producten zijn beschadigd aangekomen, wat nu?
Dat is natuurlijk heel vervelend. Wij leveren onze producten met heel veel zorg aan de transporteur, maar helaas hebben wij geen invloed op de reis die ze daarna ondergaan. Toch kun je voor de snelheid van het proces het beste direct contact opnemen met de transporteur in kwestie, zij moeten dit namelijk aan jou vergoeden. Laat het ons ook weten, want we kunnen ons voorstellen dat je dan een paar nieuwe bedankjes nodig hebt.

Bedanktaarten
Omdat bedanktaarten nogal instabiel zijn en wij breukschade willen voorkomen worden de taarten in losse delen via de post verzonden.

Betaalmogelijkheden

We hebben meerdere manieren waarop je bij ons kan betalen. We zijn niet gewend aan Vlaamse klanten, maar het kan natuurlijk wel. Neem in dat geval even contact op om het proces en de bezorgkosten te bespreken.

Voor de Nederlanders:

iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL.

Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op onze bankrekening stort. Vermeld bij het handmatig overmaken wel voor de zekerheid het ordernummer uit je orderbevestiging.

Leuke-bedankjes maakt deel uit van ABO Results B.V.
IBAN: NL58 ABNA 0893 697 958

Vooruitbetaling is een vrije trage manier van betalen. Hou daarom rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, laten we je dit direct weten en gaat vanaf dan het maakproces van start.

Helaas accepteren we geen andere betaalmethoden zoals VVV-bonnen, op afbetaling, acceptgiro of per creditcard.

Betaling mislukt of geweigerd?

Je hebt betaald met iDEAL, maar geen orderbevestiging ontvangen
Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kunt je bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen?
Het kan even duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Terugbetaling

Hoe betalen we je terug?
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je rekeningnummer niet bekend bij ons is, zullen we je vragen om deze aan ons door te geven.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na ons telefoongesprek is gedaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?
Meldt het bij ons. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Klachten

Heb je een klacht?
Dan willen wij dit natuurlijk oplossen. Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste even met ons bellen. Uiteraard kun je ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden: je naam, adres, woonplaats en bestelnummer.

Fijn om te weten
Als je vindt dat je klacht niet naar behoren is behandeld, kun je altijd contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).